زندگی وقت کمی بود و نمیدانستیم


همه عمر دمی بود و نمی دانستیم


حسرت رد شدن ثانیه های کوچک


فرصت مغتنمی بود و نمی دانستیم


تشنه لب عمر به سر رفت و به قول سهراب


آب در یک قدمی بود و نمیدانستیم




حرص

یه درخت مال تو

میوش مال من

شانس مال تو

فرصت مال من

قدرت مال تو

جرات مال من

هر روز مال تو

هرشب مال من

یه قصر مال تو

یه کفن مال من

اصلا بهشت مال تو

جهنم مال من.....


فقط دست از سرم بردار



سیگار میکشم تا....

می کشم سیگار عمرم دود شد

شاخه نیلوفرم نابود شد

همچو نقشی بر تن ابم دگر

جای جای تار من بی پود شد

دود بر می خاست از ششهای من

سینه ام از بوی غم فرسود شد

نقش ماتم می کشم از اه و دود

لهجه ام سنگین و خون الود شد

طعم گندم دیده ام ایا چنین؟

روح من از این زمین مردود شد

فرق دارد جای من با جای او

قلب من بیمار یک کمبود شد



هر وقت میبینم دارن کسی رو خاک میکنن،
 میرم بالاسرش دستمو میزن به شونش میگم:
 خوش بحالت رفیق،سخت گذشت اما گذشت،